sobota, 12 listopada 2016

Mix-owe pogaduchy :D

Witajcie moi kochani :) 

Wybaczcie moją długą nieobecność, ale trochę się pozmieniało w moim życiu i momentami brakuje mi doby...
Otóż jak wiecie od kilkunastu lat pracuje w firmie Avon i we wrześniu zdecydowałam się na proponowany od kilku lat Awans ;) Chyba musiałam dojrzeć do takiego kroku hehe :D 
Obecnie jestem Liderem Sprzedaży i buduję swoją własną grupę ludzi, z którymi pracuję. Bardzo dobrze czuję się w tej roli, ponieważ poznaję naprawdę fantastycznych ludzi, przekazuję innym swoją wiedzę oraz doświadczenie, a także wspieram i czuwam nad rozwojem  grupy. 
Mam ogromną satysfakcję i radość, gdy widzę ich sukcesy :) Jednak bycie Liderem przynosi nie tylko lepsze zarobki, czy programy, ale również wiele dodatkowych i czasochłonnych obowiązków...

Idzie mi całkiem nieźle, ponieważ odkąd leczę się na nerwicę lękową jestem bardziej śmiała, odważna i otwarta. Mam więcej energii, mobilizacji, chęci do działania, a także ogólnie jestem szczęśliwszym człowiekiem ;)
Niestety nerwica potrafi niszczyć fizycznie jak i zarówno psychicznie...  

Teraz jestem jak nowo narodzona, pełna nowych pomysłów i ambitnych planów :D 
Zamierzam w dalszym ciągu rozwijać swój kosmetyczny kanał na You Tube, ponieważ nareszcie nie brakuje mi do tego odwagi :D
Mam nadzieję, że zostaniecie nie tylko moimi czytelnikami, ale i widzami :*

Przesyłam wam moc gorących buziaków :*

Ps. Dziękuję kochanej przyjaciółce Mexx Love za pomoc, bo to dzięki niej powstała ta notka :* :* :*


58 komentarzy:

  1. Miło mi było czytać twojego posta ;-* jesteś cudowna ;-) buziaki ;-*♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super że czujesz sie i funkcjonujesz lepiej, życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w tym co robisz, oby entuzjazm trwał jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobrze jest połączyć pracę z pasją :)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po twojej myśli :) Życzę powodzenia :)

    Kochana, niechcący podczas moderacji usunęłam Twój komentarz do mojego posta, jeśli masz czas i oczywiście chęci to napisz go raz jeszcze :) To już nie pierwszy raz mi się zdarza przez pośpiech :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje awansu i powodzenia. :* Nerwica może wykończyć, ale trzymaj się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nerwicy już się nie daje :) Walka z nią jest długa i trudna, ale póki co wygrywam :)

      Usuń
  8. Gratulacje i życzę powodzenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam cały czas z niecierpliwością na filmik :) Super, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ciesze :) I takie miłe przyjęcie ulala :)

      Usuń
  10. właśnie zastanawiałam się co z Tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje awansu i życzę powodzenia dalej:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kochana, tak trzymaj :-) Sama często borykam się z niepewnościa, strachem, brakiem wiary w siebie, rezygnacja ale staram się z tym walczyć :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymaj się! Swoją drogą dobrze, że piszesz, ludzie zamykają się na swoje problemy, rzadko mówią jak np. mają jakieś problemy na tle nerwowym, boją się reakcji innych etc. Tak kolejne osoby też się zamykają, bo przecież jak to ja mam jakiś problem psychiczny, nerwowy, lekowy, depresję etc... i tak spirala ludzi, którzy boją się wyjść, pójść do lekatrza sięgnac po leki które pomogą - nakręca się zamiast prostować!

    Powodzenia z nowymi rzeczami, z pracą ze wszystkim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo za te słowa :* To prawda, ludzie się wstydzą o tym mówić... Beznadziejny stereotyp, że wizyta u psychiatry = świr...
      A tak naprawdę takich ludzi chorych na depresję czy nerwicę jest masa w dzisiejszych czasach... Zresztą bardzo trudnych i ciężkich czasach...
      Ja osobiście cieszę się, że poczyniłam taki właśnie krok, ponieważ nie ma nic piękniejszego niż odzyskać siebie, swoje życie oraz marzenia i cele :)
      Tak, chodzę do psychiatry, biorę leki i się tego nie wstydzę :)

      Usuń
  14. Życzę powodzenia i osiągnięcia wszystkich celów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia i osiągnięcia wszystkich celów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia i osiągnięcia wszystkich celów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super i obyś dalej wychodziła do ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję awansu, mam nadzieję, że praca na nowym stanowisku będzie Ci przynosiła wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę dalszych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome post darling *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie, że Ci się układa! Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze więcej Ci życzę wiary w siebie kochana i żeby Ci się układało dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że zdecydowałas się na awans. Tacy ludzie jak Ty na to zasługują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to super,że Twoje samopoczucie uległo zmianie! najważniejsze,że są postępy i oby tak dalej :) Ja zaczynam mysleć nad pójściem do psychologa, bo moja nerwica tez daje się we znaki niestety ;/ do tej pory radziłam sobie, ale jest czasami ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta choroba nie idzie ku lepszemu, więc lepiej niestety nie bedzie, a wręcz przeciwnie...
      Bez odpowiedniego leczenia będzie tylko gorzej :(
      Psycholog czy psychiatra? Hmm zależy w jak dużym stopniu jest zaawansowana twoja nerwica ponieważ czasami jedynym skutecznym ratunkiem są leki...
      Jeżeli czujesz, że nie jest za dobrze to nie zwlekaj z pójściem do lekarza :* Ta choroba potrafi zniszczyć życie :(

      Usuń
  26. Super. Trzymam kciuki za sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę samych sukcesów;) Mam nadzieję, że kanał się rozwinie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia :) Ja od kilki latem jestem konsultantką avon oraz prefum livioon, które wzorują się na znanych markach i na tę chwilę to mi wystarczy.Jeśli chciałabyś poznać markę Livioon zapraszam do kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń