piątek, 28 kwietnia 2017

Zakupowy zawrót głowy #4

W końcu nadszedł weekend i wolne od pracy, więc warto wykorzystać ten czas na wpis.
Dziś przychodzę do was z moimi ostatnimi szaleństwami zakupowymi 😁
Na pierwszy rzut idzie całkiem spora kolekcja perfum, jaką ostatnimi czasy nabyłam. 
Od wielu lat mam manie szczególnie na punkcie perfum oraz produktów do ust i wszyscy, którzy mnie znają doskonale o tym wiedzą.  Cóż taki już mój urok 😊

- Viva La Vita - Avon
- Aqua - Avon
- Little Black Dress - Avon
- Si Magnifique - Oriflame
- Imari Elikxir - Avon
- Femme Icon - Avon

- Perfumetka Dreams - Avon
- Today Tomorrow Always - Avon
- Perfumetka Little Lace Dress - Avon
- Elvie Firefly - Oriflame
Jeżeli chcecie żebym opisała dokładniej, któryś z tych zapachów, to napiszcie w komentarzach, jaki konkretnie was interesuje, a weźmiemy go pod lupę 😉
Oczywiście nie tylko perfumy wpadły do mojej sporej już kolekcji, ale również coś do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i włosów.

- Puder w perełkach Giordani Gold - Oriflame, otrzymałam w ramach współpracy,
- Tusz do rzęs The One Eyes Wide Open - Oriflame,
- Automatyczna kredka do oczu The One High Impact - Oriflame,
- Jeszcze jedne perfumki z firmy Oriflame, a mianowicie Amber Elixir Crystal.
Szampon z pokrzywą i cytryną do włosów przetłuszczających się Love Nature - Oriflame.
Ten kosmetyk wzięłam na próbę i mam nadzieje, że będzie odpowiedni do moich włosów.
Zestaw Nowage z Oriflamu interesuje mnie najbardziej i jestem ciekawa jak wypadną testy😁

W pudelku znajduje się:
- Żel do mycia twarzy,
- Odnawiający tonik,
- Serum przeciwzmarszczkowe, 
- Krem przeciwzmarszczkowy na noc,
- Krem przeciwzmarszczkowy na dzień,
- Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy.
Zestaw zapowiada się bardzo fajnie, ale zobaczymy jak wypadnie w praktyce😉
Czy miałyście do czynienia z którymś z tych kosmetyków? Jeśli tak to dajcie znać jak się u was sprawdziły.


A na koniec organizer z rzeczami, które używam najczęściej lub chcę mieć pod ręką.
Buziaki😚😚😚

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje szaleństwo ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :) little black dress moje ulubione <3 zazdroszcze takiej kolekcji :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!
    Istne szaleństwo.
    Ile tego jest-super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja np. jak nie znam perfum to najpierw patrze jak wygląda buteleczka a dopiero zapach :) i jeżeli i jedno i drugie mi się podoba, to zazwyczaj kupuje :D a spora ilość perfum nigdy nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW, takie zakupy rzeczywiście można nazwać szaleństwem :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  6. O łał ale zakupy ;p ciekawa jestem tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I to są dopiero zakupy :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te perfumy Viva La Vita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wszystko piękne poukładane:) Fajny organizer:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfumy zawsze potrzebne :) Ja tez się ostatnio organizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale szałowe zakupy:D ciekawe na ile starczą:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super produkty też lubię mieć dużo perfum 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę dużo nowych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również jestem wielką miłośniczką perfum :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie nowości u Ciebie bez liku! Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń